Trzy tysiące lat temu po rozległych wodach Pacyfiku podróżowało plemię gotowe odkryć każdą z wysp Oceanii. Któregoś dnia ich morskie wędrówki dobiegły jednak końca i uległy zapomnieniu... aż do czasu. Wszystko się zmienia, gdy Vaiana, córka wodza wyspy Motunui, odkrywa szczególną więź łączącą ją z oceanem i postanawia spełnić swoje marzenia o dalekiej żegludze, nawet wbrew zakazom ojca. Czy Vaianie uda się opanować trudną sztukę nawigacji i przetrwać na otwartym morzu? Czy dziewczyna odnajdzie półboga Manui i przywróci zaginione serce Te Fiti, matki wszystkich wysp? Przekonajcie się sami!
UWAGI:
Tekst tłumaczony z angielskiego.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W umyśle małej Riley - tak jak w głowie każdego człowieka - znajduje się punkt dowodzenia, w którym za panelem sterowniczym wyposażonym w niezliczone dźwignie i przyciski zasiada pięć emocji. Radość chciałaby, żeby dziewczynka zawsze była szczęśliwa. Jeśli trzeba przywrócić porządek albo stanąć w obronie sprawiedliwości, do gry wkracza Gniew. Odraza włącza alarm, gdy na horyzoncie pojawia się coś obrzydliwego. Strach bacznie pilnuje, żeby Riley była bezpieczna, a Smutek lubi sobie czasem pobuczeć.
Jednak pewnego dnia z Centrali w umyśle jedenastolatki znikają Radość i Smutek. Czy pozostałe emocje poradzą sobie bez nich? Wewnętrzny świat dziewczynki zaczyna drżeć w posadach...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Witajcie w Zwierzogrodzie, mieście, które nie ma sobie równych! To miejsce, w którym najróżniejsze gatunki ssaków nie tylko znajdą swoje naturalne środowisko, ale też dostaną szansę na wymarzoną karierę. Kiedy do miasta przybywa pełna entuzjazmu funkcjonariusz Judy Hops, okazuje się, że bycie pierwszym królikiem w wydziale policji nie jest jednak łatwym zadaniem. Chcąc zyskać szacunek kolegów po fachu, Iudy zrobi wszystko, by doprowadzić śledztwo do końca - nawet jeśli oznaczałoby to konieczność współpracy z Nickiem Bajerem, szczwanym lisem i oszustem nad oszustami.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
adaptacja na podstawie scenariusza Niny Bargiel i Jennifer Skelly Bill Scollon ; ilustracje Elisabetta [>>] Melaranci, Federica Salfo i Francesco Legramandi ; tłumaczenie Katarzyna Rosłan.
Barbie, która uwielbia grać i programować, zostaje wciągnięta w komputerowy świat i przeżywa w nim niezwykłe przygody. Złośliwy wirus chce zniszczyć wszystkie poziomy i postacie, które na nich mieszkają. Barbie musi je ocalić! Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, co spotkało twoją ulubioną bohaterkę i jej przyjaciół.
UWAGI:
Tekst tłumaczony z języka angielskiego.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni